Nagu oli plaanis siis ärkasime varakult, tegime väga kiire hommikukohvi
ja asusime teele. Ees ootas 1000km maanteede nühkimist, et õhtuks Rostovisse
jõuda. Saabus ka reisikamraadidelt, teade et neil natuke veel sõita ja saavad
töödega alustada. Ilm oli sombune ja teedel, ning nende ääres märkimisväärselt
palju rekkaid külili. Lõunaajal keerasime võsavahele ja praadisime eelmise
päeva makaronid ära, tegime ühtteist sinna juurde ja kihutasime edasi. Sõna
otseses mõttes. Peagi aga hakkas kaua oodatud ummikud, ei mitte sellised
millega meie harjunud oleme :D. Keerasime saatja kohalikule rekka kanalile ja
kuulasime huviga mis ees ootab. Kõnekeel oli muljet avaldav, iga sõna järgi
tuli sidesõna ***** Vägev :D Kuna pea 5 kuud sai autosid ehitatud maastiku
sõbralikuks, siis püüdsime neid ka sihtotstarbeliselt kasutada, ning otsisime
Garminilt välja ümberpõike võimalused ning panime vasakule ajama. Üsna kiiresti
oli meil risti ees külitav lehm, kellest möödudes tuli pisike puu sild üle oja,
mis ilmselgelt meie autosid ei talu. otsisime muud võimalust kraavist üle,
läbi, mööda saada. Lühike vestlus talumehega andis meile vihjeid ja kasutasime
võimalust. Leidsimegi teeotsa, kust ilmselt autoga läbi ei saa ja kraav oli
ületatud. Lisaks tegime paar risti lõiget mööda küntud põlde ja mööda järgmisi,
kuniks saabusime mingi teeotsa peale, mis meid lõpuks läbi metsatee maanteele
tagasi suunas, ning ummik jäi meie seljataha. Autod porised ning kõigil suud
kõrvuni peas asusime maanteed jälle nühkima. AGA ei läinud kaua kui silmapiiri
taha ulatuv autode rodu jälle ees seisis. Selgus, et eespool on liiklusõnnetus
ja tee on kinni. VÄGEV, tujud lausa tõusid lakke. Ega midagi, seekord
proovisime õnne paremalt möödumisega, kuu enamus autosid suunati. Kuid ka see
teeots oli umbes ja sai mindud üle põllu. Garmin näitas seekord ka lubavat ümbersõitu
läbi jumal teab mille, igaks juhuks sai proovitud paari otselõikamise
võimalust, kus peale Patroli välja vintsimist sai ikkagi teepeale tagasi
mindud. Ega ei olnudki valikut tuli minna kuhu kaart suunab, väikesed kitsad
metsarajad ja maha jäetud külateed suunasid meid ühe künka otsa, mis meie tuju
veegi madalamaks tegi. Saades paar silmapiiri kaugemale ja nähes veel kaugemale
ei olnud ummikul lõppu, ega algust. Tegime mälestuseks veel paar fotot ja
kimasime edasi. Nagu ikka mööda karjamaid ja mägi teid ja jumal teab mida.
Kohalikud andsid infot kuhu hoidma peaks ja nii see teekond läks. Sattusime ka
tupikutesse, kuid möödasõidu valikuid piisas. Kui teed tõid tagasi ummikusse ja
valikud olid otsas, leidsime ühe õlekõrre veel, ümber kohaliku kaevanduse, või
mis iganes ta seal oli, saime rattad põllupeale ja sõitsime lihtsalt teeääres
mööda põldu. Selleks hetkeks oli meie taga saba juba päris pikk, kuid iga
meetri pealt jäi autosid vähemaks. Lõpuks proovis meil sabas püsida veel üks kohalik
Pajero, kuid ka see loobus ja suundus teele. Meie jonnakad nagu ikka rassisime
edasi, sõitsime risti läbi kraavide ja üle vallide, ning saabus see hetk, kui
päris tee oli jälle sõidetav. Ummiku kogupikkus oli umbes 35 kilomeetrit.
Igatahes olime tagasi teel, õues kottpime, pesime tuled puhtaks, ampsasime
kiire piruka ja minna oli veel palju. Vahepeal selgus, et Toyota oli peaaegu
tervelt kohale jõudnud (Üks väike mure amordiga, kuna teepeal sattus olema üks
auk), auto oli töökojas ja olemas ka tõste puksid, mis oli plaanis vedrudele
kinnitada, et kere rattast natuke kaugemale saaks. Aga kuna töökotta saadi
löögile vaid tänu tuttava sundimisele siis töömehed võtsid kätte ja parkisid
auto kinni, ning tööd ka ei teinud, kuna nii rasket autot ei saa nende töökoja
tõstukiga tõsta. Seega pidi kõrval passima kuni teine auto õhtul hilja välja
aetakse, et saaks ka oma masina kätte. Kahjuks läks seekord kergelt
halvasti.... Igal juhul ööpimeduses saime jälle kokku ja telkisime niidetud
maisi põllul. Sinna sõites paksus tolmus ei märganud paraku Mitsu piloot
metsavahele keeramise kohta ja pidi natuke maad tagasi sõitma. Suurest
väsimusest ja juba kogunenud stressi kõrval toimest tingitult tuli ka paar teravat
kommentaari. Aga see ka kõik loomulik sellisel üritusel. Kuna Toyots vajas enne
mägesid siiski neid pukse vedrude vahele, oli plaan järgmisel päeval järgmises
suuremas linnas töö ära teha. Koht oli kokkulepitud ja meid oodati. Olukorrast
tingitult kiire õhtusöök ja hommikul vara äratus. Läbisõit 1036 km
Tellimine:
Postituse kommentaarid (Atom)
-
Hommikul ärkame siis kui uni ära läheb, mingit äratust seatud ei ole. Siiski etteplaneeritud vaba päev ranna puhkuseks. Üllatusena tuleb T...
-
Öö oli mõnus soe ja hommik tuli koos päikesetõusuga. Telefoni krediidi limiit sai lõpuks täis, ning telefoni kasutamine ei olnud võimalik...
-
Ärkasime äratuse peale. Leppisime kokku, et koguneme kell 10 autode juures ja hakkame edasi liikuma. Kuna pubi/klubi trall kujunes paljud...
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar