Hommik algas seekord plaanipäraselt hiljem. Rahvas sai kauem magada ja
sirutada, rahulikult asjad uuesti kokku seada ja vaikselt omi asju ajades. Öise
viiuliõhtu mõned järelkajad sai veel nurga taga läbi käidud ja istuti ühiselt
suure laua taha. Söök oli endiselt VÄGA maitsev, kõhud täis, tehti edasisi
plaane. Kuna kohaliku maantee läbimise kiirus on märkimisväärne ja edasi tagasi
sõitu minimeerides jäi järgmiseks plaanitud Shatili külastamine viimaseks
päevaks ja suuna võtsime hoopis edasi Omalo külakese poole. Pererahvas pakkis
kaasa hulgaliselt head paremat, millest sai hiljem veel mitu korraliku söögikorda.
Teed kulgesid edasi läbi väiksemate külakeste ja mööda mägiteid. Kiirus väga
minimaalne. Autod rappusid ja hüppasid ja kõikusid ja tegid igast ime asju.
Need teed ei ole armulised, kuid siiski sujus kõik ja Omalo tuli aina lähemale.
Tavaliseks muutusid lehmad või lambad teel, haned. Kõik on vaba kasvatuses ja
kõnnivad, kus tahavad. See, et autod ka teel sõitta tahavad on täiesti kõrval järguline
asi. Võttis aega, mis ta võttis jõudsime mägede algusesse, minna oli 70km veel.
Sealt algas alles elamus, liikuda saime väga aeglaselt, teed kitsad ja piirdeid
ei ole. Tegime vahe peatuse jõe ääres, sulistasime jalgupidi vees ja tegime
puhtast mägijõest pilti igas asendis. Peale fotosessioone liikusime õhinal
edasi Omalo poole, teed läksid iga meetriga raskemaks, tõusud järsumaks ja
sattusime udusse. Näha oli vaid mõni meeter, iseenesest oli see hea, kuna üle
ääre alla vaadata ei oleks vist tahtnud. Garmin näitas 3D pilti mäest ja meie
asukohast, sellest piisas alustuseks täiesti :D. Nii me rühkisime aina üles ja üles
poole, tund tunni järel. Tehes peatusi ja lastes mootoritel jahtuda. Ilm läks
aina udusemaks ja külmemaks. Läbi suurte pingutuste jõudsime lõpuks Abano
mäekurule, mis on kõrgeim autoga läbitav mäekuru Kaukasuses. Kuna kell oli
palju ja ilm ei soosinud üldse telkimist, otsustati ots ringi keerata ja
esimene kaua oodatud paik külastamata jätta. Sai tehtud paksus udus ja tugevas
tormituules lehvides fotod ja raske südamega keerati ninad tagasi, et minna
tagasi sinna jõeäärsele platsile telkima. Patrol proovis veel järsult üles
minevat teeotsa läbida ja jõudis kuskile satelliitide platsile. Sai ka seal
pildid tehtud ja kirja läks GPS ilt loetud 2900meetrit. Alla tagasi laskudes
hakkasid mäed end näitama. Pilved kadusid nagu võluväel ja oli näha, kus me
tegelikult oleme. WOW. Kiirelt krabati kaamerad ja sama kiirelt tulid ka pilved
ette tagasi ja pilti ei saanud. Natukese ajapärast kordus kõik taas ja saime ka
paar kiiret klõpsu teha. Patroli rahvas otsustas sellises kauges kohas väikese
peatuse teha ja vaadet imetleda. Udu kadus ja kogu loodus oli suurepäraselt
näha. Vaatasime kuidas kotkas vaikselt mäekohal chillib ja olime vast kõik
jahmunud. Kaua ei saanud vaadet nautida, kuna oli hirmus kiire alla ja esimesed
autod juba silmapiirilt kadunud. Saatjaga ei saanud ka enam ühendust ja
mobiililevist ei ole mõtet üldse rääkida :D. Egas midagi, tuli hakata vaikselt
järgi lonkima, samal ajal imetledes ümbritsevat paradiisi. Mägijõed, mis
laskuvad alla kõrgelt, voolavad üle autotee ja kaovad kuhugi allapoole. Üksik
kotkas ikka tiirutamas ja mõni vastutulev maastur, kes ilmselt Omalo poole teel
oli ja ööpimeduseks sinna jõuda soovis. Teekond alla käis palju kiiremini ja
napilt enne telkimise platsi oli Patrol ka pundis tagasi. Õnneks tehnika pidas
vastu ja probleeme ei esinenud ning keegi mäepeal ööbima ei pidanud. Otsustati
peatuda samal telkimise platsil kus päeval pildistatud sai ja kohapealsest
prügist lõke teha ning mõnusasti kaasapandud sööki nautida. Kohale jõudes pandi
kärmelt kuivad telgid üles, enamus meeskonda sättis end jõeäärde ritta, tšatša
anum ringlema, tütarlapsed seadsid söögi üles ja paar optimisti üritasid rämpsu
põlema saada ja soovitud lõkkega alustada. Lõke sai väike, suitsu meeletult
palju ja paraku läks see kõik telkide suunas, et tuli üllas projekt katki
jätta. Sõime taskulami valguses kõhud täis ja nagu ikka, nõrgemad tuttu ja
tugevamad jäid tiksuma. Ilmal olid aga muud plaanid ja peagi tõmmati kahe auto
vahele koormakate, mille all hea kuiv oleks ja saaks mõnusasti järjekordse
viiulimänguga alustada. Seekord oli aga pilli keeled lühemad, mured said
arutatud ning mindi varsti magama kõuemürina saatel. Läbisõit rekordiline 53 km
Tellimine:
Postituse kommentaarid (Atom)
-
Hommikul ärkame siis kui uni ära läheb, mingit äratust seatud ei ole. Siiski etteplaneeritud vaba päev ranna puhkuseks. Üllatusena tuleb T...
-
Öö oli mõnus soe ja hommik tuli koos päikesetõusuga. Telefoni krediidi limiit sai lõpuks täis, ning telefoni kasutamine ei olnud võimalik...
-
Ärkasime äratuse peale. Leppisime kokku, et koguneme kell 10 autode juures ja hakkame edasi liikuma. Kuna pubi/klubi trall kujunes paljud...
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar